Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę otrzymać towar w wyznaczonych przeze mnie godzinach?

Tak. Po złożeniu zamówienie oraz po dokonaniu zapłaty za towar nasz sprzedawca skontaktuje się z Państwem w celu umówienia sie na dogodny termin dostawy.

Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?

Tak. Zamówiony towar można odebrać osobiście w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Dokładne dane adresowe oraz godziny otwaria naszych sklepów stacjonarnych znajdują się w zakładce "kontakt".

Czy jest możliwość zapłacenia za spodnie przy odbiorze?

Niestety nie. Ze względów bezpieczeństwa nasz sprzedawca nie przyjmuje ani nie posiada przy sobie gotówki. Wszystkie transakcje w naszym sklepie, zarówno zakupy oraz zwroty, rozliczane są tylko i wyłącznie bezgotówkowo.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Są to maksymalnie trzy dni robocze, często towar dostarczany jest szybciej

W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

Kontakt z obsługą sklepu spodnienadowoz.pl możliwy jest od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe od 8 do 20 pod numerem telefonu: 506 342 934. Dostępny jest również adres mailowy zaleze@onet.pl pod który można kierować wszelkie pytania.

Czy oprócz sklepu internetowego prowadzicie również sprzedaż w sklepie stacjonarnym?

Tak, dokładne adresy sklepów oraz godziny otwarcia podane są na podstronie "Kontakt"

Czy wszystkie produkty widoczne w Sklepie są dostępne „od ręki”?

Tak. Na każdej stronie produktowej podane są rozmiary, które aktualnie są dostępne w naszym magazynie. Jeżeli pożądany przez Państwa rozmiar jest niedostępny wówczas najlepiej skontaktować się z nami pod numerem telefonu 506 342 934 lub pod adresem mailowym zaleze@onet.pl. Może zdażyć się, iż rozmiar ten niebawem pojawi się w naszym magazynie.

Chcę zapłacić za zamówienie przelewem ale nie mogę znaleźć numeru konta waszego sklepu.

Poniżej podajemy dane niezbędne do wykonania przelewu oraz numer konta:

Sebastian Wylenżek

ul. Pożarna 10

41-949 Piekary Śląskie

Nr konta: ........................................

Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty, czy mam zapłacić całość tej kwoty?

Tak, aby otrzymać towar zamówiony w naszym sklepie należy uregulować całą kwotę widniejącą podczas składania zamówienia.

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, na życzenie Klienta sklep wystawia fakturę VAT.

Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów w waszym sklepie?

Tak. Nasz sklep nie pozwala na dokonywanie zakupów bez zakładania konta.

Nie otrzymałem emailowego potwierdzenia złożonego zamówienia, co zrobić?

Czasami zdarza się, iż potwierdzenie przyjdzie z niewielkim opóźnieniem lub też podany przez Państwa adres mailowy jest niepoprawny. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami drogą mailową zaleze@onet.pl lub telefonicznie 506 342 934. Po sprawdzeniu czy zamówienie zostało złożone poprawnie potwierdzimy jego realizację.

Czy każde zamówienie musi być potwierdzone telefonicznie?

Nie. Nasi pracownicy dzwonią do klienta w celu umówienia dokładnego terminu dostawy natomiast w sprawie potwierdzenia zamówienia tylko w sytuacjach, które budzą wątpliwości.

Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego wcale nie chcę kupić. Co mam zrobić?

W takim przypadku najlepiej skontaktować się z obsługą sklepu wysyłając maila na adres:  zaleze@onet.pl lub dzwoniąc pod numer: 506 342 934

Dlaczego płatność kartą kredytową/debetową została odrzucona?

Jeśli Twoja karta kredytowa/debetowa została odrzucona podczas weryfikacji sprzedającego, dokonywania płatności lub kolejnej próby weryfikacji, upewnij się czy:

- Twoja karta nie jest zadłużona ani zablokowana?

- wprowadzone szczegóły płatności (takie jak numer karty kredytowej czy data ważności) są prawidłowe?

- na koncie znajdują się wystarczające środki i czy osiągnięto dzienny, tygodniowy lub miesięczny limit wydatków?

- czy wprowadzono poprawnie imię i nazwisko? (Imię i nazwisko właściciela karty musi być takie samo jak imię i nazwisko osoby składającej zamówienie w naszym sklepie)

- czy wprowadzono prawidłowy adres rozliczeniowy? (Adres rozliczeniowy zapisany w systemie banku musi być taki sam, jak adres podany w zamówieniu. Jeśli Twój adres się zmienił, bank może nadal posługiwać się starym adresem zarejestrowanym dla karty)

- Twoja karta została uaktywniona? (dotyczy nowych kart)

Jeśli problem będzie się powtarzał, możesz uregulować opłaty za pomocą przelewu tradycyjnego (wpisując w tytule przelewu numer zamówienia).

Uwaga! Niektóre karty płatnicze (nie dotyczy kart kredytowych) mogą nie posiadać opcji dokonywania płatności internetowych. W przypadku transakcji internetowych wykorzystywane mogą być prawie wyłącznie karty wypukłe (z wypukłym numerem karty), np. karty obciążeniowe lub kredytowe VISA Classic, Master Card, Diners Club, JCB oraz systemów krajowych: POLCARD, PBK Styl a także jako wyjątek -karta płaska Inteligo Visa Electron.

W sprawie szczegółów dotyczących możliwości wykorzystania kart elektronicznych w Internecie należy skontaktować się z bankiem, który wydał określoną kartę.

Co zrobić, kiedy podczas realizacji płatności za zakupy nie uzyskałem potwierdzenia jej wykonania np. zostało przerwane połączenie z Internetem?

Należy sprawdzić na swoim rachunku czy transakcja została zarejestrowana w sekcji "Zablokowane środki" oraz zapytać w sklepie czy płatność została zarejestrowana. Jeśli transakcja nie została zarejestrowana na koncie w Twoim banku wówczas trzeba dokonać zakupu jeszcze raz lub wykonać przelew tradycyjny (wpisując w tytule przelewu nr zamówienia).

Jeżeli powyższe informacje nie rozwiały wszystkich wątpliwości prosimy przesłać pytania na adres zaleze@onet.pl lub zadzwonić pod numer telefonu  506 342 934 (od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe od 8 do 20). Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.